.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پزشک ساروی بر اثر ابتلا به کرونا به پدر شهیدش پیوست
شمال نیوز: دکتر مهدی وریجی فرزند شهید بزرگوار رحیم وریجی که رییس درمانگاه منطقه 21 شهرداری تهران بود، بر اثر ابتلا به کرونا به شهادت رسید.
پزشک ساروی بر اثر ابتلا به کرونا به پدر شهیدش پیوست

به گزارش شمال نیوز، دکترمهدی وریجی ساروی فرزند شهید رحیم وریجی رئیس درمانگاه منطقه ۲۱ شهرداری تهران که مشغول به مداوای بیماران مبتلا به کووید 19 بود بر اثر ابتلا به کرونا ویروس به درجه شهادت نائل آمد.

 

پیروز حناچی، شهردار تهران در حساب توییتری خود نوشت: «با نهایت تأسف خبر رسید که همکار عزیزمان دکتر مهدی وریجی رئیس درمانگاه منطقه ۲۱ شهرداری در مسیر خدمت به مردم برای مبارزه با بیماری کرونا به پدر شهیدش پیوست. به بازماندگان این شهید گرانقدر تسلیت عرض می‌کنم. اجر این خدمات خالصانه برای صیانت از جان مردم نزد خداوند متعال محفوظ است.»

 

فرماندار ساری نیز در پیامی شهادت دکتر وریجی را تسلیت گفت.

عباسعلی رضایی در بخشی از پام خود نوشت: «فقدان غم‌انگیز دکتر مهدی وریجی فرزند شهید والامقام رحیم وریجی که فداکاری وی در راه خدمت به ملت شریف ایران ستودنی است موجب تاثر و تالم بسیار گردید.

 

به‌عنوان خدمتگزار مردم با اندوهی وصف‌ناپذیر، پرواز ابدی این شهید خدمت که خود در امتداد راه پدر شهیدش از جان خود در برابر سلامت هموطنانش گذشت را از صمیم قلب به خانواده گرانقدر شهید وریجی تسلیت عرض نموده و امید است روح بلند این عزیز همنشین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باشد.»


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.